בעזרת תכנון פיננסי אסטרטגי הוליסטי ותכנון פרישה נכון, תוכלו למקסם את הכנסתכם הפנויה, לשמור על רמת החיים שלכם, לאחר היציאה לגמלאות, ולחסוך לקראת המטרות והיעדים שהצבתם לעצמכם.   

הדרך הטובה ביותר להבטיח, שיהיו בידיכם מספיק משאבים להגשמת חלומותיכם בעתיד, הינה להתחיל לחסוך למענם מוקדם ככל האפשר. לשם כך מומלץ מאוד להיעזר במומחים מקצועיים, אשר יבחנו את מכלול המשאבים העומדים לרשותכם, ואת המטרות שברצונכם להשיג, ויסייעו לכם לקבל החלטות מושכלות ולבחור את אפיקי החיסכון וההשקעה המתאימים.

הנה כמה מאפיקי החיסכון וההשקעה העיקריים, המתאימים לכל טווחי הזמן:  

קופת גמל הינן ערוץ חיסכון המקנה הטבות מס לחוסכים העצמאים והשכירים במגוון רחב של מסלולי השקעה הנבדלים זה מזה ברמת הסיכון שלהם.
קופות גמל להשקעה הינה תוכנית לניהול חסכון והשקעות לכל טווחי הזמן.
ניתן כיום לחסוך בקופות גמל להשקעה כפתרון פיננסי מתקדם המשלב את יתרונות המס של החיסכון בקופת הגמל עם נזילות גבוהה המאפשרת לחוסך למשוך את כספי ההשקעה בכל עת וללא קנס.

ההפרשות לקופת הגמל להשקעה נעשות ברמה החודשית או השנתית וניתן לפצל את ההשקעה בין מספר קופות שונות וכן לניידה מקופה לקופה תוך שמירה על זכויות הוותק שנצברו. החוסכים בקופת גמל להשקעה יכולים לבחור בין משיכת כספי הקופה לפני מועד הפרישה, תוך תשלום מס על הרווחים, לבין משיכת הכספים לאחר הפרישה, כקצבה חודשית קבועה ופטורה ממס רווחי הון.

קרן השתלמות – זוהי תכנית חסכון פטורה ממס, כולל פטור ממס על הרווחים הריאליים, המיועדת הן לשכירים והן לעצמאיים וניתן למשוך ממנה כספים לאחר 6 שנים.

פוליסות חיסכון – אלו הן תוכניות חסכון והשקעה מתקדמות המקנות לחוסכים בהן מספר יתרונות ובהם: נזילות גבוהה בשחרור הכספים, דמי ניהול נמוכים יחסית, אפשרות למנות מוטבים לפוליסה וגמישות מלאה בשינוי מסלולי ההשקעה וגובה ההפקדה ללא צורך בתשלום מס בעת המעבר. ניתן להצטרף לתוכניות אלו באמצעות השקעה חד פעמית או הפקדה חודשית קבועה.

שוק הפתרונות הפיננסיים הינו שוק מורכב, מתפתח ודינאמי הכולל מגוון רחב של פתרונות ביטוח, חסכון והשקעה, לטווח הקצר, הבינוני והארוך. מחלקת התכנון הפיננסי שלנו, בראשות מתכנן פיננסי מוסמך (CFP), עומדת לרשותכם בכל עת, עם כל הידע, המומחיות והניסיון הדרושים, בכדי לסייע לכם בהרכבת תמהיל החסכונות וההשקעות האופטימלי

 בין אם אתם קרובים לפרישה לגמלאות, ובין אם ברצונכם להקדים ולהיערך אליה, אנו מזמינים אתכם לפגישה אישית בה נבחן ביחד את היערכותכם לפרישה ונמליץ לכם על אפיקי החיסכון וההשקעה המתאימים. זאת תוך הסתכלות כוללת על היבטי המיסוי, על צרכיכם הנוכחיים והעתידיים ועל הזכויות שכבר צברתם.

לפרטים נוספים על ביטוח פיננסי הוליסטי התקשרו אלינו לטלפון 09-8911994/5 או מלאו כאן בטופס את פרטיכם נחזור אליכם בהקדם
גלילה לראש העמוד
WhatsApp chat
דילוג לתוכן